onsdag 20 maj 2009

Påväg mot Halland! Tåget har precis lämnat Göteborgs central, med på tåget sitter även Moderat Skolungdoms vice riksordförande Björn Olsson. Han har varit i Göteborg och kampanjat.

När jag kommer fram till Halmstad kommer jag att ta mig till Högskolan i Halmstad för att vara med på Moderata Studenters kampanj.

Kl. 13.00 kommer jag att förtidsrösta på statsbiblioteket i Halmstad. Du kan också förtidsrösta i Europavalet. Ta med röstkort, legitimation och använd din röst för Sveriges bästa!
Information om närmaste vallokal finns här

Efter jag och många fler MUF:are förtidsröstat är det kampanj med Moderaterna i Söndrum. Välkomna till ICA Maxi för intressanta samtal.

I kväll kl 18.00 kommer Vice Förbundsordförande André Assarsson att tala på Moderata Studenters talarkväll. Jag kommer att ansluta mig dit :).

Inga kommentarer: