söndag 2 januari 2011

Härliga söndag

2010 var ett fantastiskt år!!. 2011 kommer att bli än bättre, för min del... det blir vad jag gör det till ;). Jag vill även passa på och önska en god fortsättning på det nya året.

I dag har jag varit lite ledig, i går åkte jag upp till Sthlm. I dag har jag varit ute på stan och kollat in rean :). Köpte två klänningar på Åhlens city och ett par skor på dinsko. Nice att fynda!

I morgon ska jag planera inför verksamhetsbesöken i jan (ska besöka ett par ställen i Halland) och se om jag får iväg lite insändare och artiklar :). Så imorgon blir det en runda till riksdagen.

Det är mina planer inför morgondagen, närmast i kväll blir det att ordna kvällsmat, hemmagjort potatismos och ungsbakad falukorv. Sen blir det att följa nyheterna och kanske hinns det med en film.

Ha det gott!!

Share/Bookmark

Inga kommentarer: