tisdag 6 april 2010

Starkt stöd för Fredrik Reinfeldt

Vilken skön morgon - jag vaknade upp av att solen sken in genom mitt fönster - helt fantastiskt...

Sedan, vilken underbar påsk jag har haft, träffat vänner och familjen och bara tagit det lugnt...

...Nu är det dags att rycka upp mig och blogga lite igen, se till att det kommer täta uppdateringar.

30 procent saknar förtroende för S-ledaren – med bara månader kvar till valet
Mona Sahlin leder riksdagens största parti, men ligger på delad femteplats i förtroendeligan.
Om sjunkbomben Sahlin kunde jag i helgen läsa om i Aftonbladet.

Att Fredrik Reinfeldt har växt ordentligt sedan han blev Statsminister gör det inte lättare för Mona Sahlin. Fredrik utstrålar en säkerhet och trygghet som Mona saknar. Jag är tveksam om Mona någon gång, kommer att komma upp i samma nivå som Fredrik. Men det får framtiden utvisa.

Inga kommentarer: