måndag 3 augusti 2009

Tillbaka på jobbet.

Här är det lite splittrat, glad och det är kul att vara tillbaka på jobbet men samtidigt lite ångest över att semestern är över... De sista dagarna gick så fort för att inte tala om helgen.

Jag missade Pride i lördags, såååå synd. Typiskt att jag skulle få krångel med njurarna i fredags... och fick tillbringa en dag på akuten. Kom hem sent och hade missat transporten till Stockholm med god marginal. Men jag följde och har följt MUF och M på nätet, det finns en massa bra bilder på öppna moderater. Så kul att se glädjen :). I lördags var det vila samtidigt på em fick jag passa på att umgås lite med släktingar innan jag tog tåget till Sthlm. Det var den årliga släktträffen.

I går var det fs-möte i 11 timmar och efter det var det film och uppladning inför idag :).

Snart dags för lunch, tiden springer iväg.

Inga kommentarer: