söndag 5 april 2009

Trevlig helg :)

I fredags var jag i Göteborg med arbetet - träffade företrädare för Moderaterna i Göteborg och regionen Västra Götaland. På fredag em satte jag mig på tåget hem till Halmstad. Joel var och mötte mig på stationen. Joel och pappa hade varit i butiken och fixat hela dagen. Joel ska driva en sommarbutik i Halmstad, hoppas att det går bra - godiset de hade fått prover på var gott :). Senare i fredags kväll åkte jag och pappa till Småland.

I lördags var det dop i Kalmar - Dexter döptes. Jag och Erik åkte till Kalmar ihop - vi var i god tid så vi passade på att luncha innan dopet. Dexter var så söt. Efter dopet bjöds det på smörgåstårta och efter det ännu mera godsaker som kakor, tårta, glass och godis.

På kvällen åkte jag bil till Alvesta för att ta tåget till Linköping. I helgen har MUF Linköping haft en fantastisk utbildning - "THE WORLD IS MINE". I dag talade jag på utbildningen om ep-valet och miljöfrågor :).

Sedan några timmar är jag tillbaka i Stockholm har tvättat, städat och nu blir det film :)

Inga kommentarer: